Friday 28 September 2012

tiada lagi .


CINTA kita mungkin sudah terkubur  ..
CINTA kita mungkin hanya tinggal kenangan ..
CINTA kita mungkin tidak lagi menyebelahi  ..
CINTA kita mungkin sampai di sini ..


bukanlah MUNGKIN tapi ianya MEMANG..


Saya tidak akan lagi melihat sesuatu yang akan menyakitkan hati saya ..
Sebab saya tak nak hari hari saya serba tak kena ..

Memadailah dengan apa yang sudah saya lihatkan sebelum ini ..
Segala tentang awak di sana saya tidak mahu ambil tahu lagi  ..


Awak pasti akan ditemani seseorang si pengganti saya ..
Yang akan memberikan lagi awak bahagia semula ..


Cukuplah di setiap doa saya untuk awak yang akan saya ingati ..
Saya tak mahu membenci kerana awak orang yang pernah saya cintai ..

Berterima kasih lah pada CINTA yang gagal ini ,
pasti hari mendatang akan ada CINTA baru yang lebih baik melengkapi ..



                                 kawan-kawan TAK MAHU lawan-lawan kan

                                                                    
                                                              ='))

No comments:

Post a Comment