Friday 28 September 2012

have a break ! bersama blog saya ^_^

hai hai hai !! assalamualaikum ^__^ 
pagi ni alhamdulillah. saya sehat . anda ? ^__^
okay, memula bangun pagi rasa macam. oi oi aku nak update bloggg 
haa kann . ^_^
 okay, lepas tu dah siap mandi sume.. cenpat2 buat entry baru ..
entry niiii sangat best . pada aku la. 
mcm2 ade, kenangan dulu n mcm2la.. klaka. bila baca mesti teringat n rasa
"haa memang betol ponnn " heee
ha okay dah . nk tunjuk gmbo je pon :))) 

pertamaaaaa .
haaa. tu diaa. syg aweks sgt kan. seketul dapat ^_^

nextttt
dulu2 slalu wish kalau nampak tahi bintang. mslhnye aku xpnh pon jumpe pffftt ...


next! next ! 
yg ni comellah kan. sebab ! sebab! xde orang yg syg kita mcm mak kita kan 
-_^

haaaa yang bawah ni sebijik macam haku.. hahaa
eh plz tu ta bemakna aku ta reti masak. tolong skit ! haha..
suruhla aku masak ape pon(makanan kmpongla tapi) insyaALLAH aku bolehh
tapi !tapi !tapi ! jangan meggoreng , boleh hangin satu badan wooo . heuheuheuheu

seterusnya... haa yg okay jela biasa-biasa je hee 
tapi nak tnjuk jugakkkk ^_^


yang ni pulakk. hailaaaa.. teringat zaman jahiliah aku. kpada bakal-bakal cikgu tu, himpunkan tahap kesabaran yg sangat tinggi ye ! peace :))


okay nexttttt.. ini sangat klaka. haha (sume klaka)
xpayah nak titew sgt la kan, aku pon bebulu je dgr.. hahaha


haaaa . bwh ni , okayla kan, xpyh mengadu sgt. seketul kau dapat nanti. 
^__^
last ! last ! last ! heee.. 
ingatla pesan mak ye anak-anak 
:)))


heeee habes dah kawan2.. nanti ape-ape saya share lagi howkeyhhh ?? 

enjoy your weekend kawann !! 
p/s: aku je yg tader istilah weekend kat usm ni. ceh . menitik je air mata tgk kengkawan pg laketown,bukit merah,. sobss T__T


No comments:

Post a Comment