Friday 28 September 2012

..Andai..


andai hati saya masih sakit pedih kecewa terluka kerana awak ,

andai air mata saya masih mengalir lagi kerana awak ,
sebenarnya saya masih lagi perlukan awak dalam hidup saya ..



Andai suatu saat hadir seseorang yang meredakan duka saya , mengembalikan senyuman saya ,
mengindahkan hari suram saya , meniup haba-haba di dada saya ,
maafkan saya , , , ,  awak mungkin sudah tiada lagi di dalam hati saya ..
untuk kali ini dan selama-lamanya ..



Awak tetap akan saya kenang tapi akan hidup hanya dalam kenangan saya ..
Awak pergilah mencari bahagia yang lain yang awak tak dapat dari saya ..
Awak sudah memperlihatkan saya yang awak baik-baik saja tanpa saya ..
Dan awak perlihatkanlah kata-kata saya . . . .



awak tak akan jumpa lagi wanita SWEET macam dia(saya) ..
awak tak akan dapat wanita yang bangga memiliki awak apa adanya ..
awak tak akan dapat wanita yang berani jujur menyatakan awak BUAH HATI dia ..
awak tak akan dapat wanita yang menjadikan awak penting bagi dia dari segala-galanya ..
awak tak akan dapat wanita yang boleh manjakan awak ..
awak tak akan dapat wanita yang selalu rindukan awak sangat-sangat ..
awak tak akan dapat wanita yang SETIA walaupun awak tak nampak di kejauhan ..
awak tak akan dapat wanita yang menangis setiap kali menatap gambar awak 
awak tak akan dapat wanita yang sungguh benar
dia ingin awak menjadi raja  hidup dia ..
AWAK TAK AKAN DAPAT WANITA SEPERTI DIA !

2 comments:

  1. AJA... be strong ok!
    sesungguhnya jodoh kite sume telah tertulis oleh ALLAH...
    KALAU dia jodoh ko, ape pon jd ko akn bersama dia...
    KALAU bukan.. satu hr nnt ALLAH bg lebih baik dr dia... jangan sedih2... hidup kite kne truskan... ok????

    ReplyDelete
  2. kenapa masih mengharap pada yang tidak sudi, tunjuk kn bahawa kita lebih bahgia tanpa dia..... bahawa tanpa dia kita boleh tersenyum gembira. Jgan biar dia bergembira kerana kesedihan kita... Allah sentiasa berada untuk HambaNya....

    ReplyDelete