Friday 18 November 2011

sharing is troubling

assalamualaikum..hmm..arini hati tetibe rase nak luahkan lagi..tp xtau kat sape..kang takot "sharing is troubling" plak..so lg bek pot pet kat sini je..mood pon mcm xde sgt..nak bt kje pon dah bertimbun..dah xde mood..tiba2 tepon berbunyi..
"batu feringgi??hm..xpela,aku sbuk..byk esemen.."..sbnrnye dalam ati nak sgt pegi,dahla tensen ddk dlm bilik xpegi mane2..
lepas cakap sory sbb xdpt ikut die aku smbg drawing balik..tapi xjadi..:( aku terpikir, aku sanggup xpegi mane2 sbb selalu igt pesan die jgn kluar dgn mane2 lelaki kat sini..tapi aku je ke yg selalu igt sume tu??aku tau die xsuke so aku xwat..tapi nape dia suke2 je tuduh aku yg bukan2??cakap yang aku selalu kongkong die tp dlm mase yg sama aku bebas..aku bebas ke??aku xbebas ok..dua kali aku refuse utk keluar..sbb nak jage ati die..even tgh gaduh sekali pon..die tau??die tak tau..yg die tau tuduh aku mcm2.. ;( ..tpi xpela aja..biala ape org nak ckap yg pentng kau xbt sume tu..tgh dibuai lagu yang korg tgh dgr ni,air mata aku mengalir..smpai ati bt aku mcm ni..tbe2 mata terpandang satu benda..:(
tapi dah layu..agaknye mgkin ksh syg die kat aku pon dah layu mcm ni agaknye.. :'(
tipula kalau aku kata aku xrindu..:(
ALLAH je yg tau..tp die sanggup kot..keciknye ati.. :(
nape mesti org len yang tye kabar aku arini??nape mesti org len yg call aku..nape bukan die.. :(
aku snggup weh xpandang org len sbb die..
tp xpela..org pon dah xpeduli kan..watpe nak tye2 lagi..airmata..jgnla mcm ni..:(
stopla..
xpe,biala aja..biakan ape org nak bt,yg penting kau jgn buat..hmm
aku takde buat salah ape2 pon.kalau aku nak curang, or aku nak tenangkan pkiran..aku ikut je kwn aku keluar..boleh je..tapi aku xnak,aku tau die msti xkasi aku kuar ngn laki len..aku xnak die sedih,aku xbuat sume tu..ade die amik tau sume tu?? tak ade... :(
sedihnye...aja..jgnla mcm ni..:(
YA ALLAH,kalau inila dugaan yang KAU nak aku lalui,insyaALLAH aku akan lalui.. :(
tenanglah hati..
penatla nanges.. :(
hari2 tipu dri sendiri..gelak2,kuatkan org lain..tp aku sendiri tak kuat..
sgt2 tak kuat.. :(
tp xpela..aku ykin ALLAH ade dgn aku..
insyaALLAH..
aja kan kuat!!!pandang depan aja!!!biala ape pon orang nak ckap pasal kau..yg penting ALLAH tau ape kau buat..aja kne senyum!! :)
:'(
..salam..

5 comments:

  1. adex sy sgt kuat dan cantex !! behave syg !! ermmm

    ReplyDelete
  2. faz: npe seyum?? *pelik jap*
    alang: alng2..adek x mcm tu ponngggg.. haishhh..

    ReplyDelete
  3. huhu..sba ea syg..dugaan cinta jrak jauh ni..be strong k.. =)

    ReplyDelete
  4. mencuba dan terus mencuba..hmmm..insyaALLAH

    ReplyDelete