Sunday 2 October 2011

aku dan aku...yang sedang merayau2 di blog sendiri.. *_*

Assalamualaikum kepada semua hamba ALLAH yang tersudi nak bukak blog ni..just untuk suka suki..dah berhabuk2 dah blog aku ni sejak membusy je akhir2 ni..:)..
hmm arini ase macam nak citer semua skali,biar lepas habis..haha..kalau korang ase bosan xpyh bace,entry ni utk sesape yang nak bace je..p/s,xpayah nak stalk aku,aku bgtau awal2..pantang weh pantang!!hoho..
okla..first,syukur kehadrat ILLAHI,diatas keizinannye aku masih dapat bernafas lagi atas muka bumi ni,ALHAMDULILLAH jugak,aku dah berjaya menjejakkan kaki ke menara gading..
 pom!!pom!!tahniah!!hahaha..untongla kalau dpt nek menara ni..hahaha..
tadaaaaaaaaaaaaaa..
hmmm..ok next..hdup kat negeri orang..siyes weh!!mula2 ingt okla kan..tapi kan sini ok je..just mental la kne kuat..first daftar kos,tekejal gak aku,baru frst sem wei,dah penuh
21 kredit hour..uwaa..ok cuba aja!!..try..hmm
ok pastu nak cte pengalaman hdp kat sini,tadi bebel2 je..haha..bila jauh dr family,baru aku tau ape itu dunia luar,dulu kat matrik terperap je kat corok hutan tu kan,tp skng aku tgh2 bandar weh!!mgkn korang akan kate "eleh,aku lg bandar dr tmpat kau" ok fine! tapi tryla hidup kat sini..kalu ko culture mmg xla kan..bila dah lame,hdup penuh ngn projek,byk pakai duit,pastu sume benda wat sndiri,myb korang akan kate"eleh aku pon cm kau jgk,ok je"..itu kau,cube kau duduk tmpat aku..haaa..:) ..tiba satu masa aku flat,ase mcm xbleh nak wat ape dah,menangs je yg aku mampu..bygkan,dua hari lepas anta aku kat sini,mak aku masuk wad,semiggu lebih gakla,pastu leps dah keluar dua tga ari,kakak aku plak giving birth..dah rezeki ALLAH nak bagi..aku plak dgn tensen kat sini,bila nak col dorg,dorg busy..xpela..aku paham..tp aku rindu mak ayah aku weh,mgkn korg akan kate yg korang pon mcm tu gak,tapi aku yg kne utk situasi len ni,aku je paham or org yang seangkatan dgn aku,dia je yg akan paham ape aku ase..pastu plak,bila time2 camni,beliau pulak xbleh nak paham..mmg sdih..down sgt..yg aku mampu nanges je..dgr suara mak ayah aku je aku sedih..sedih sbb bila mak aku xsehat n perlukan aku,aku tak ade kat die..:(
xbolehla..nak nanges..:'(..
mak..adik bukan sengaja xnak ade kat mak..:(
.......................................................
................................................
wei!!xnakla entry sedih aja!!!!!!!!!!!!!!!!!!..ouh!!.
hmm banyak sgt aku belajar hdp kat sini..kenal insan yang bernama MANUSIA..mcm2 ragam..kalau x kuat bleh tumbang wei!!hoho..
alhamdulillah dpt rumate pon ok..same2 jauh,so xdela sedih sgt kan..:)..
inilah dia..hahahha..

haaa..ni plak time tgh syahdu col makkkkk..:)

.heheh.. ini plak time aku wat kje kat studio..:)
hahha..muka burok..
ni plak time tgh tensen nak guna byk pensel..^_^
mood:mengong!!:)
......
laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!
tgh nikmat weiii!!!!!!haha
ini saya yg comel!!!!!!!haha
ini sy tgh gembira!!kjp je..sbnrnye baru nanges..haha
tadaaaaaaaaaa..ini muka lepas nanges..hahahahha..:)
..^_^..

comel!!..rindu sgt!!..:(
ok bye!!!da habis..nanti saya sambung lagi ok!!
.. ^_^..

1 comment: