Tuesday 22 November 2011

penat.. :(

assalamualaikum..to all kwn2 yang sentiasa tersudi nak buka n baca blog kita.. kalau dah buka n baca pastu byk pulak nak komen smthing yang mendownkan owner blog ni,so please simpan jela komen tu eh..xperlu pon..just appreciate je kat sume yg suka baca coret2 sy yang merapu-rapu ni..
ok done!!
hmm walaupon badan dah rasa tak larat sgt..ati tetap ase nak update..bukan ape pong..sikit cenonet je..
arini,penat sgt2..ternyata menjadi seorang pelajar architecture,interior design or senang ckp hbp la sngatsangatsangat mencabar ok!!
gila baik punya hebat tahap gaban..sumpah aku xpenah rsa hidup aku sehuru hara ini..erkkk..
*pelik jap..kannn
:)

ni pon aku baru je balik,sampai bilik setelah 40 minit perjalanan dr school ke bilik..jauh weiiii..bas plaks dah xde memalam rabun  ni kan..mmg takla kannn..
setelah menempuh mcm2 org,jln,sungai,kolam biawak,oppss, sampai jugak aku kat tekun..tu kira cepat woo,tp siyes mmg aku jalan mcm org xcukup tanah nak pijak..haha..cuak punya pasai dok jln tengah2 malam sorang2 plak tuh,mak oi aja,dugaan besaq naaa.. orang len dok bantai wat esemen dlm bilik tungang langgang,aku pon dok tunggang langgang jln perabis laju nak smpai tekun..opppss hot plak nama desa aku..weee..
balik2 je trus google,nak carik idea plak..nak wat interior utk pavilion.. oi2..igt aku dah terer ke mcm pakcik botak tu,OMG,sy insan yang lemah ok.. "tak boleh!! u id,u kne design jgk".huuu..menitik ayaq mata cek..tapi xpe..aja!!usaha!!nak pandai kan..pastu bila sampai bilik.."jgn lupa eco tau..pasal population".. omg!!cane bleh sume benda nak taruk satu hari weh??mmg xnak kasi aku tdo malam ni ke ape??haiyoo..penat..
tadi sebelum p studio,dah beli nasi,tapi sumpah xlarat sgt,xde selera sgt..penat sgt nak kunyah..so xmkn..cian nasi tu..skng ni pon sama..penat,lapar,tp mmg xla nak makan..byk sgt esemen..huruhara hidup aku 2,3,4,5,6 mggu ni..huuu.. :( kwn2 pon muka sume tensen je..yela,skali datg sedebuk mcm..mano den nak tahan..teburai otak den ni ha..bukan sonang..plg xleh tahan,sonang2 yo nak rejek esemen den..igt den suko2 plak nak wat salah ni ha.. haiyo..
kdg2 bila duk diam2 trase nak gelak pon ade,tp kalau gelak  kompom org kata aku gila nau la plak..mana xnye,mmg xsempat tau kau nak bt,sume sedebuk gitu,..hmm xpela..sabarla hati..tenangla jiwa..yg maha kuasa sentiasa ade besama ok aja!!u're the best!! *harapan jela wei puji diri sendiri*..hakhak..
ok2..aja,jgn hepi sgt nanti nanges plaks..huu..ckp pasal nanges...hmm..just let bygone be bygone..*eh tetibe,betul ke ayat tu*..huhu.. yg penting ati sendiri kena jaga tau aja..kalau x,sume benda nak buat mesti xjadi..so senyumla mcm ni..^_^
pastu sejak mmbusy yang teramat,menatap lappy tersayang,so knela pakai alat bantuan dimata sy sy bulat dan cantik ini.. *tetibe puji diri sendiri*.. :)
kalau xpakaikn..mata sy dah jd mcm mata panda..mcm ni bwh ni haaa
ok done!! :)
tapikan no wonderla baru 1st month aku duk sini,berat aku drop 5 kilo ok!!sumpah xcaye..tapi penimbang ckp camtu..tetttt..:)


ajaaaaaa..cepattt senyum mcm ni!!! cepat..satu dua tigaaaaaaaaa..
eh salah2.. senyum mcm ni..baru comel~~~  *perasan jap*

kannnn..tapi same je aja oi..hahah..tetipuuuu..:) 
bye sumeeee.. 
p/s : terperasan plak ade org nak bce blog aku.. :)

2 comments:

  1. aku bacaaaaaaaa..!!! hehe...hmm post ni hepi ckit...

    ReplyDelete
  2. hahahahaa..kannn..ok bace post yg paling latest ni..sure ko akan rindu aku..muahahahaa

    ReplyDelete