Saturday 3 December 2011

gila berbulu nak mati!!

assalamualaikum..:)))
tadi belari2 kat wall fb,tetibe nampak ade org ni update fb die..n tnampak something
peh shitt!!what the kau??kau dah kenape??
*"kau" tu bkn aku refer kat owner fb tu tp kat kwn die..
ok sambung..
kau dah kenape??
tak skng ni yg aku xpaham asal ko nak bajet hotsetap sgt??sumpah aku xtau pangai kau camni doh..siyes,totally down,cpt giler kau cultureshock wei..peh bebulu shiak aku tgk,serius..skng aku admit,patutla dulu kau penah ckp yang kau xsebaik kau kan??ok skng aku dah paham ape maksud kau..tp pleasela..sejak bila kau pandai yang begambar n senyum camtu??eii pls..igt kau dah cun sgt??aku tau aku xcun beb tp plzla,aku xde ar smpai nak wt mlt cmtu..sumpah buruk!!pastu sejak bila kau nak peace segala bagai??dah habis bagos??ei siyes,mcm nak baling batu wei..aku xckp slh nak amik gmbar peace2 tu,aku pon kengkadang ade gak over kan..tp yg aku xpaham asal dulu kau xmcm tu??bla bgaul dunia luar sikit kat sini,trus berubah..asal??siyes aku ckp totally berubah,dulu siyes xmcm ni kot..ok fine mmgla bleh ckp jgn amik tahu psl org kan fine,ni aku just nak luahkan ape aku ase sbb aku sgt geli n menjengkelkan kau tau x..dah ar perangai totally berubah..pastu gila kuar bagai..err ****..
tp siyes..skng aku dah tau kau cne..asal ngn aku nak len??asal baru kjp jmpe mmbe len kau terus ikut gaya dorg weh??mana pendirian kau??hmm tah ar,aku xbrani nak ckp lelebih takut what goes around will come around plak..hmm just kau pandai2la bawak diri weh..aku xikut cara kau,xsemestinye aku ni buta kwn or buta dunia luar,kau silap..aku xsuke keluar sbb tu mmg pendirian aku dr dulu,bukan sbb aku kuno,or aku budak kampung yang takut nak tgk dunia luar oke..kau boleh ckp kt org aku itula aku inila,aku xbegaul la ape la..tp aku ase lebih sgt2 betternye ngn cara aku skng..atlis aku ttp dgn pendirian aku..aku bukan LALANG mcm kau..
last..siyes bebulu gila tgk muka kau!!sbb perangai kau!!
tapi ciptaan ALLAH tu mmg indah..sngt2 indah,tapi kau dah letak nila wei..its totally change..
p/s:kepada sape2 yang terasa,aku xckp korang k..sory at all,peace =,=
haa mcm ni cntoh dia..:)))
kannnnn..sebijik mcm k** kann.. oopppss  :DD
chill :DDDD

No comments:

Post a Comment