Sunday 3 June 2012

Bismillahirrahmanirrahim..

Bismillahirrahmanirrahim
YA ALLAH, ampunkanlah aku ya ALLAH, kasihanila aku. lemahnya diri ku. :( , jahilnya hati ku, rendahnya imanku YA ALLAH. 
ya ALLAH, perdengarkanlah doaku ini YA ALLAH.
izinkanla air mata ini menitis kerana rinduku padanya, izinkanla ianya menitis utk suamiku, izinkanla aku merasa manisnya rindukan suamiku YA ALLAH, 
 izinkanla aku bertemunya sebagai dia suamiku dan aku isterinya YA ALLAH,
 izinkanlah aku bertentang mata dengan dia sbg suamiku YA ALLAH, 
izinkanlah aku menyentuhnya sebg suamiku YA ALLAH, 
izinkanlah dia menyentuhku sbg isterinya YA ALLAH, 
izinkanlah aku berkongsi suka duka ku dengan dia suamiku YA ALLAH, 
izinkanla jodohku dengannya YA ALLAH. kurniakanla aku pahala kerana rindukan dia sbg suamiku YA ALLAH, hindarilah aku dr merinduinya sebg kekasihku YA ALLAH,sungguh aku tidak mampu dngan ujian ini YA ALLAH, 
berikanla aku kekuatanmu YA ALLAH. berikanla sedikit kepadaku. lindungilah aku dr terlalu rindukan dia lebih dr rinduku pada mu YA ALLAH, pada ibu bapa ku .
lindungila aku dr menitiskan airmataku kerana rinduku padanya YA ALLAH.
 lindungilah aku dr dosa-dosa ini YA ALLAH. 
sungguh aku tidak sanggup menanggungnya lagi YA ALLAH.
ENGKAU la sebaikbaik penentu, tentukanla aku sebaikbaik jodoh, sungguh aku tak mampu utk hadapi ujianmu ini YA ALLAH. kuatkanlah aku, bimbinglah aku YA ALLAH.
 jika jodohku kuat dengannya, percepatkanla jodoh kami YA ALLAH, lembutkanlah hati ibu bapa kami, perkenankanlah doa orang sekeliling kami YA ALLAH . 
izinkanlah aku menjadi seorang isteri dan seorang ibu sebelumku menutup mata YA ALLAH, 
kurniakanlah aku cahaya mata yang akan mendoakanku dikemudian hari YA ALLAH, perkenankanlah doaku ini YA ALLAH. 
sesugguhnya ENGKAU lebih mengetahui sesuatu yang baik mahupun sesuatu yang buruk utkku, kurniakanla aku sebaikbaik perancangan dan sebaikbaik kekuatan utkku YA ALLAH . :')





amin 













1 comment:

  1. http://penjagaiman.blogspot.com/2011/11/antara-persoalan-kahwin-awal.html

    ReplyDelete